بانک اطلاعات مشاغل ساختمان افغان بنا

اطلاعات مورد نیاز برای هموطنان افغانستانی ساکن در ایران

بانک اطلاعات مشاغل ساختمان افغان بنا

اطلاعات مورد نیاز برای هموطنان افغانستانی ساکن در ایران

این وبلاگ با همکاری جمعی از مهندسان ساخت و ساز افغانستانی که ساکن در ایران هستند ساخته شده است.
به زودی اطلاعات مفید و ارزنده ای درباره ایران، افغانستان و مشاغل و اقامت در این کشورها درج خواهد شد

آخرین مطالب

استخراج بیت کوین و کسب درآمد اینترنتی

يكشنبه, ۷ اکتبر ۲۰۱۸، ۱۲:۰۴ ق.ظ

اجاره CPU  و کسب درآمد

در سیستم های بلاک چین محاسبات و داده ها بر روی بستری از سیستم ها پخش میشود و هزاران کامپیوتر به محاسبه اطلاعات میپردازند. که در پایان این مطلب میتوانید توضیحات تکمیلی را که در سایت ویکی پدیا آمده است را مشاهده نمایید.

در ادامه ما میخواهیم مطالبی را بیان کنیم که چگونگی رسیدن به درآمد اینترنت از طریق استخراج بیت کوین و عضویت در بلاک چین را به شما آموزش دهیم.

به هر حال اکنون باید بدانید درآمد شما بر این اساس است که شما CPU سیستم خود را جهت انجام محاسبات پیچیده ای اجاره میدهید و در ازای آن درآمد کسب میکنید. استفاده از CPU سیستم شما (کامپیوتر، لپ تاب، موبایل) به اندازه ای هست که بر روی کارکرد شما اختلال ایجاد نمیکند و شما میتوانید سرعت و حجم آن را در سیستم تنظیم نمایید.

پیش نیازها برای کسب درآمد از اینترنت

اگر شما در منزل یا محل کار خود با یک سیستم متصل به اینترنت سر و کار دارید میتوانید کار خود را شروع کنید و کسب درآمد کنید بدون اینکه سرمایه گذاری کنید و یا نیاز به خرید و پرداخت هزینه ای باشید.

فرض کنید شما یک تایپیست، منشی، طراح یا اپراتور هستید و سیستم کامپیوتر شما همیشه روشن است و در این حین به شبکه و اینترنت هم متصل هستید، پس به شما توصیه میکنیم حتما عضو این سیستم شوید و کسب درآمد اینترنتی از طریق استخراج بین کوین را آغاز نمایید، بدون اینکه هزینه اضافی نسبت به روزهای قبل متحمل شوید. مانند هزینه برق یا استهلاک سیستم.

ثبت نام در سایت کریپتو تب

بر خلاف بسیاری از سایت ها که در هنگام ثبت نام باید مشخصات کامل خود را در فرم ثبت نام پر کنید و در آخر تایید کنید که اطلاعات شما صحیح است یا خیر در اینجا تنها با یک کلیک میتوانید ثبت نام کنید. یعنی کمتر از 5 ثانیه

در ابتدا بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://get.cryptobrowser.site/3267563

پس از رفتن به لینک فوق فعلا لازم نیست هیچ برنامه ای را دانلود و نصب کنید، کافیست صفحه ها را پایین ببرید تا به دکمه TRY WEB APPLICATION برسید. همانند تصویر زیر:

بر روی آن کلیک کنید تا صفحه جدید باز شود، در بالای صفحه بر روی منو یا همون سه خط کلیک کنید تا منوی کشویی باز شود:


پس از باز شدن منوی کناری بر روی Log in کلیک کنید و با استفاده از آکانت های قبلی خود مانند گوگل، فیسبوک یا توئیتر وارد محوطه کاری خود شوید:

پس از لاگین کردن و وارد شدن به حساب خود میتوانید آماده به کار شوید و کسب درآمد کنید.

توجه داشته باشید حتما مراحل بالا را انجام دهید و سپس برای کسب درآمد بیشتر و سریعتر مراحل زیر را دنبال نمایید.


ابتدا سرعت استخراج خود را بسنجید:


همانطور که در تصویر فوق مشاهده میکنید، سرعت من در مرورگر 5.5397443840 میباشد. و میله سرعت بر روی حداکثر قرار داده شده است.

در صورتی که سیستم شما CPU قوی تری داشته باشد این عدد بسیار بالاتر میباشد و همچنین با نصب مرورگر اختصاصی کریپتو تب میتوانید سرعت استخراج بیت کوین خود را تا 8 برابر افزایش دهید.

تصویر فوق سرعت مناسبی را نمایش میدهد که در مرورگر کریپتو تب در حال استخراج بیت کوین میباشد، سرعت عالی با 30% استفاده از CPU سیستم



رمز ارز (cryptocurrency)

یکی از انواع ارز مجازی است که از فناوری رمزنگاری در طراحی آن استفاده شده و معمولا به صورت غیرمتمرکز اداره می‌شود.

مطالب بیشتر درباره رمز ارز را در لینک معرفی رمز ارز در ویکی پدیا مشاهده نمایید: https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B1%D9%85%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B2

تا این زمان یعنی در زمان ویرایش این متن در ایران هنوز مانند بسیاری از کشورهای دیگر، تصمیم قطعی درباره استفاده و تولید از این نوع پول گرفته نشده است. البته به تازگی استخراج رمز ارزها به عنوان یک صنعت به رسمیت شناخته شده است و صحبت هایی مبنی بر تولید یک رمز ارز ملی در دولت رئیس جمهور روحانی به میان آمده است.

«ارز مجازی: قانونگذاری در کشورهای مختلف و پیشنهاد ها برای ایران». مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی. بازبینی‌شده در ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۸. 


زنجیره بلوکی یا بلاک چین (Blockchain)

زنجیرهٔ بستکی یا زنجیرهٔ بلوکی (به انگلیسی: Blockchain) پایگاه داده توزیع شده و مبتنی بر اجماع است که به صورت مستمر فهرستی از رکوردها (رده‌ها) را که هرکدام به گزینه‌های قبلی فهرست ارجاع می‌دهند را حفظ می‌کند و بدین وسیله در مقابله با تضعیف یا بازنگری غیرمجاز تقویت می‌شود. زنجیره بلوکی خود زیربخشی از فناوری‌های دفترکل توزیع شده (Distributed Ledger) است. زنجیره بلوکی گونه ای از معماری‌های داده مورد استفاده در فناوری دفاترکل توزیع شده است که در آن سوابق تراکنش‌ها در زنجیره‌های متصل به یکدیگر ذخیره می‌شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی