بانک اطلاعات مشاغل ساختمان افغان بنا

اطلاعات مورد نیاز برای هموطنان افغانستانی ساکن در ایران

بانک اطلاعات مشاغل ساختمان افغان بنا

اطلاعات مورد نیاز برای هموطنان افغانستانی ساکن در ایران

این وبلاگ با همکاری جمعی از مهندسان ساخت و ساز افغانستانی که ساکن در ایران هستند ساخته شده است.
به زودی اطلاعات مفید و ارزنده ای درباره ایران، افغانستان و مشاغل و اقامت در این کشورها درج خواهد شد

آخرین مطالب

۲ مطلب در جولای ۲۰۱۸ ثبت شده است

شرکت تهران الاستیک با مدیریت: علیرضا بهشتی زواره

در زمینه پیمانکاری ساختمان فعالیت دارد

تلفن تماس: 031 36270812

آدرس: اصفهان - چهارباغ بالا، مجتمع تجاری پارسیان، طبقه دوم، شماره 409


لینک به منبع: http://www.top118.ir/jobs/view/60702/تهران+الاستیک

بخت آور سیرت
۱۸ جولای ۱۸ ، ۲۱:۳۷ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

بانک اطلاعات شماره موبایل ساختمانی بنا و نما یکی از صدها اطلاعات موجود بوده که شماره موبایل هایی از ساختمانی بنا و نما را در خود جای داده است . منبعی ارزشمند از شماره موبایل های مرتبط گردآوری شده که در قالب فایل اکسل به ایمیل یا تلگرام شما ارسال میشود .
صحت این داده ها هشتاد و پنج درصد است ، بنابراین ما از روش های ویژه برای جمع آوری اطلاعات شماره موبایل ساختمانی بنا و نما استفاده میکنیم تا ضریب خطای محصول خود را به کمتر از پانزده درصد برسانیم .
آپدیت بانک اطلاعات شماره موبایل ساختمانی بنا و نما مربوط به 1397 و همزمان با تغییرات بخش املاک بوده است .
ما با تکیه بر دانش و تجربه خود شبکه ای قدرتمند از ساختمانی بنا و نما را در اختیارتان میگذاریم که تعامل سازنده با آنها میتواند حجم سفارشات را به چند برابر رسانده و موقعیت تجاری شما را تقویت کند .
شما میتوانید شماره موبایل بانک اطلاعات سایر بخش ها را از صفحه اصلی سفارش دهید و یا جهت راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بانک ها با همکاران ما در تماس باشید .
یافته های صورت گرفته توسط ما ، شماره موبایل بانک اطلاعات ساختمانی بنا و نما را به طور اختصاصی در اختیار شما قرار میدهد .
تخفیف در فروش حداکثر تا پایان امروز اعتبار خواهد داشت. تمام یا بخشی از دیتاها کم و بیش با همین نرخ عرضه می شود .
برای اطلاع از قیمت پیشنهادی میتوانید به صورت شبانه روزی با ما تماس بگیرید.
بازنگری فنی و اعمال اصلاحات از خصوصیات برتر بانک شماره موبایل و اطلاعات ساختمانی بنا و نما بوده که با در نظر گرفتن همه شرایط و بصورت مرتب انجام میشود. بانک اطلاعات و شماره های موبایل ساختمانی بنا و نما صحت قابل قبولی داشته و برای معرفی هر نوع محصولی مفید خواهد بود.
در صورت درخواست شما ، راهنمایی های بیشتر از طریق پشتیبان فروش ارائه میشود. ما یافته های تخصصی خود را در اختیار شما قرار داده و بهترین روش ها را پیشنهاد میکنیم. بانک موبایل ساختمانی بنا و نما ، حاوی بروزرسانی های رایگان یکساله است که در این صورت مشتریان ما پکیج اصلاحی را حداکثر دوازده بار در طول سال دریافت خواهند کرد. ضریب خطای فایلهای اطلاعاتی مطابق با استانداردهای موجود کمتر از پانزده درصد قابل قبول بوده و چنانچه ریزش شماره های ساختمانی بنا و نما بیش از پنج یا ده درصد باشد ، فایل اصلاحی مطابق با ساختار اولیه با حذفیات و اضافات جدید ارسال میشود. شما قادر هستید از همه روش های ارتباطی بهره مند شوید اما مقوله اتصال بی واسطه و معرفی محصول یا خدمت به کسب و کارها نیازمند دسترسی به موبایل آنهاست و به همین دلیل ، بانک ساختمانی بنا و نما ، شماره موبایل صاحبان این رسته را پوشش میدهد و تلفن های ثابت از حوزه کاری ما خارج است. در مورد جمع آوری و نحوه دستیابی به لیست موبایل ساختمانی بنا و نما ، تنها به این نکته بسنده میکنیم که منابع و مراجع ما تا این لحظه پاسخگوی مناسبی برای مشتریان بوده و بازده قابل قبولی را نشان میدهند که در بیشتر موارد از منابع رسمی و مستقیم استفاده شده. در خصوص خرید شماره موبایل های ساختمانی بنا و نما و اطلاع از چگونگی دریافت آنها ، با ما در تماس باشید.


لینک به مطلب

بخت آور سیرت
۰۷ جولای ۱۸ ، ۲۲:۵۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر