بانک اطلاعات مشاغل ساختمان افغان بنا

اطلاعات مورد نیاز برای هموطنان افغانستانی ساکن در ایران

بانک اطلاعات مشاغل ساختمان افغان بنا

اطلاعات مورد نیاز برای هموطنان افغانستانی ساکن در ایران

این وبلاگ با همکاری جمعی از مهندسان ساخت و ساز افغانستانی که ساکن در ایران هستند ساخته شده است.
به زودی اطلاعات مفید و ارزنده ای درباره ایران، افغانستان و مشاغل و اقامت در این کشورها درج خواهد شد

آخرین مطالب

۱ مطلب در می ۲۰۲۰ ثبت شده است

خانه دات کام

خانه دات کام بازار مصالح ساختمانی و تجهیزات ساختمانی است که به صورت الکترونیک فعالیت می‌کند: https://khane.com

 

پیشرفت‌های فن آوری و ظهور ابزارهای جدید و پیشرفته، سبک زندگی و کار را تغییر داده اند. بیشتر سفرهای کاری به سفرهای مجازی تبدیل شده است. بستر اینترنت، نقش ارتباط همه جانبه بین بنگاه های اقتصادی و افراد را بازی می کند.

بعد از سالهای رکود در صنعت ساختمان، اکنون فرصتی جدید برای آغاز حرکت و رشد و شکوفائی صنعت و تجارت ساختمان در حال ایجاد است. صنعت ساختمان، دومین صنعت بزرگ کشور و یکی از پر رونق ترین صنایع و سودآور ترین کسب و کارها می باشد

سایت خانه دات کام(www.khane.com)بر اساس تجربیات سایتهای بزرگ تجارت الکترونیکB2B دنیا، قصد دارد دریچه ای برای معرفی محصولات و شرکت های تولیدی مصالح و تجهیزات ساختمان در داخل و خارج کشور باشد.

خانه دات کام از سال 1391با هدف ایجاد یک سایت جامع برای آشنایی و خرید و فروش مصالح و تجهیزات مورد نیاز برای ساخت یک ساختمان و تامین نیازهای خریداران و فروشندگان پایه گذاری شد که یک بار در سال 1394 و مجددا در  سال  1398با توجه به نیازهای تکنولوژی پیشرفته امروزی باز نویسی شد.

این امکان فراهم شده است تا هر شرکت تولیدی یا بازرگانی فعال در صنعت لوازم ساختمانی بتواند در سایت خانه، سایت اختصاصی خودش را داشته باشد. محصولات خود را دسته بندی و همراه گالری عکس و معرفی کامل، ارائه نماید

سایت خانه با هدف جذب مخاطبین خارج از ایران ، می تواند بخش انگلیسی سایت را به طور مستقل طراحی و برای جذب کاربر غیرفارسی زبان برنامه بازاریابی مستقلی را اجرا می نماید.

هر عضو سایت خانه، می تواند با سایر اعضا ارتباط برقرار کرده، توانمندی ها و تولیدات خود را برای بازدید کنندگان ارائه و شبکه مشتریان خود را گسترش دهد.

بخش جستجوی کالاها و شرکتهای سایت خانه، ضمن معرفی شرکتها، راه های ارتباطی و تماس با هر شرکت را نمایش داده و سایت خانه هیچ نقش و سهمی به جز معرفی تولید کنندگان و خریداران به همدیگر برای خود قائل نیست.

مکانیزم اصلی فعالیت سایت، ایجاد بانک اطلاعاتی محصولات و شرکتهای فعال در حوزه ساختمان است و با جذب مخاطبینی که نیاز به خرید و تامین لوازم ساختمانی دارند، ارتباط خریداران با فروشندگان با هزینه و زمان کمتر ایجاد می شود.

خـانه دات کام  (www.Khane.com) درحال حاضر تنها وب سایت تخصصی و مرجع اطلاع رسانی در زمینه صنعت ساختمان و همه مشاغل و خدمات مرتبط از طریق  ایجاد یک سایت اختصاصی در خانه دات کام (www.Khane.com) می باشد که علاوه بر داشتن یک نمایشگاه دائمی محصولات از مزیت بهیود جستجو (سئوseo) در موتور جستجوی گوگل نیز برخوردار است.

ما بر این باوریم که اینترنت شرکت های کوچک و بزرگ را قادر می سازد که با اهرم نوآوری و فن آوری به رشد و رقابت موثرتر در اقتصاد داخلی و نیز جهانی دست یابند.

از کجا شروع کنید؟

ابتدا در سایت ثبت نام کنید. مر حله بعد ایجاد بخش اختصاصی خودتان است. بعد از وارد نمودن اطلاعات اولیه کسب و کار خودتان، شما صاحب سایتی خواهید در یک آدرس مستقل مثل:

: yourname.khane.com

اکنون نوبت تکمیل اطلاعات سایتتان است، اطلاعات و تصاویر معرفی شرکت و محصولات را وارد سایت نمائید.

بعد از اینکه سایتتان اماده شد منتظر باشید تا کاربرانی که ما با تبلیغات وسیع به سمت سایت خانه هدایت می کنیم، سایت شما را ببینند، با شرکت شما آشنا شوند و برای ارتباط کاری با شما تماس بگیرند.

بخت آور سیرت
۲۱ می ۲۰ ، ۲۳:۴۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر