بازرگانی شعبانی
واردات، پخش و فروش انواع چینی آلات و شیرآلات بهداشتی، وان، جکوزی، اتاق دوش،گرانیت چینی و...
مدیر مسئول: علی اصغر شعبانی
ایران - خراسان رضوی - مشهد، بلوار کلاهدوز، کلاهدوز 47، پشت ساختمان پلاک 58
تلفن: (051) 36914300
چین: +86-130-33665544
علی اصغر شعبانی، در اوان جوانی به مشهد مقدس آمد و فعالیت اقتصادی را بدون پشتوانه، و با اتکا به خدا و تلاشی خستگی ناپذیر، آغاز نمود.شعبانی اگر چه هنوز جوان می نماید، کوله بار تجربه ای بیست ساله در صادرات و واردات را بر دوش دارد و توفیقات بسیار ارزشمندی را حاصل نموده است.
مدیرعامل شرکت: بازرگانی شعبانی
زمینه فعالیت: لوله و لوازم بهداشتی ساختمان- تجهیزات آشپزخانه-کاشی و سرامیک
صادرکننده نمونه استانی در سال 1392
علی اصغر شعبانی، در اوان جوانی به مشهد مقدس آمد و فعالیت اقتصادی را بدون پشتوانه، و با اتکا به خدا و تلاشی خستگی ناپذیر، آغاز نمود.
شعبانی اگر چه هنوز جوان می نماید، کوله بار تجربه ای بیست ساله در صادرات و واردات را بر دوش دارد و توفیقات بسیار ارزشمندی را حاصل نموده است.
او مصداق واقعی جمله از بزرگی است که فرمود "بهای موفقیت، کار و تلاش زیاد است.من فکر می کنم اگر بتوانید بهای آن را بپردازید، در هر کاری موفق خواهید شد" و بدرستی که شعبانی در طول سال های گذشته، در هر کاری که وارد شد، موفق و سربلند خارج گردید.
مدیرعامل بازرگانی شعبانی، علاوه بر صادرات، در بازار داخل نیز، از موفق ترین افراد در فروش لوله و لوازم بهداشتی، تجهیزات آشپزخانه، کاشی و سرامیک بوده، نمایشگاه و فروشگاهش در بلوار طوس، یکی از بزرگترین و کاملترین نمایشگاه های مصالح ساختمانی است، که به دلیل عرضه کالای مناسب، خریداران زیادی را به خود جلب نموده است. شعبانی، مسئول اتحادیه لوله و لوازم بهداشتی ساختمان مشهد مقدس نیز می باشد.
او در افغانستان و در روزهای سخت حاکمیت طالبان، بر عکس بسیاری از صادرکنندگان، همچنان به فعالیت ادامه داد و حتی علی رغم خطرات فراوان، سفرهائی به منظور حفظ و توسعه سهم محصولات ایرانی، به آن کشور داشت. علی اصغر شعبانی عضو فعال اتاق مشترک ایران- افغانستان، اتحادیه صادرکنندگان، اتاق بازرگانی ایران و چین و .... نیز می باشد و در یک کلام فردی توانمند، خستگی ناپذیر، دقیق و خوشنام است که می تواند با توسعه فعالیتهایش، به چهره ای ماندگار در بازاریابی و صادرات استان، تبدیل گردد. شعبانی، مشکلات اصلی صادرکنندگان را تعهدات ارزی، تغییرات مداوم قوانین صادراتی و بخشنامه های گمرکی، و کمبود واگن اعلام می نماید و لکن با اعتقاد قلبی به امداد الهی و تلاش و پشتکار شخصی، بیش از گذشته به صادرات نوین، برندسازی، تبلیغات، بسته بندی و شبکه مویرگی در بازارهای هدف، می اندیشد و در این مسیر با سرعت و دقت، گام بر می دارد.