بانک اطلاعات مشاغل ساختمان افغان بنا

اطلاعات مورد نیاز برای هموطنان افغانستانی ساکن در ایران

بانک اطلاعات مشاغل ساختمان افغان بنا

اطلاعات مورد نیاز برای هموطنان افغانستانی ساکن در ایران

این وبلاگ با همکاری جمعی از مهندسان ساخت و ساز افغانستانی که ساکن در ایران هستند ساخته شده است.
به زودی اطلاعات مفید و ارزنده ای درباره ایران، افغانستان و مشاغل و اقامت در این کشورها درج خواهد شد

آخرین مطالب

بازرگانی شعبانی

دوشنبه, ۱۲ ژوئن ۲۰۱۷، ۰۱:۴۰ ق.ظ

واردات، پخش و فروش انواع چینی آلات و شیرآلات بهداشتی، وان، جکوزی، اتاق دوش،گرانیت چینی و...

مدیر مسئول: علی اصغر شعبانی

ایران - خراسان رضوی - مشهد، بلوار کلاهدوز، کلاهدوز 47، پشت ساختمان پلاک 58

تلفن: (051) 36914300 

چین: +86-130-33665544

مشاهده مسیر

لینک به مطلب

علی اصغر شعبانی، در اوان جوانی به مشهد مقدس آمد و فعالیت اقتصادی را بدون پشتوانه، و با اتکا به خدا و تلاشی خستگی ناپذیر، آغاز نمود.شعبانی اگر چه هنوز جوان می نماید، کوله بار تجربه ای بیست ساله در صادرات و واردات را بر دوش دارد و توفیقات بسیار ارزشمندی را حاصل نموده است.


مدیرعامل شرکت:           بازرگانی شعبانی

زمینه فعالیت:                 لوله و لوازم بهداشتی ساختمان- تجهیزات آشپزخانه-کاشی و سرامیک

صادرکننده نمونه استانی در سال 1392

علی اصغر شعبانی، در اوان جوانی به مشهد مقدس آمد و فعالیت اقتصادی را بدون پشتوانه، و با اتکا به خدا و تلاشی خستگی ناپذیر، آغاز نمود.

شعبانی اگر چه هنوز جوان می نماید، کوله بار تجربه ای بیست ساله در صادرات و واردات را بر دوش دارد و توفیقات بسیار ارزشمندی را حاصل نموده است.

او مصداق واقعی جمله از بزرگی است که فرمود "بهای موفقیت، کار و تلاش زیاد است.من فکر می کنم اگر بتوانید بهای آن را بپردازید، در هر کاری موفق خواهید شد" و بدرستی که شعبانی در طول سال های گذشته، در هر کاری که وارد شد، موفق و سربلند خارج گردید.

مدیرعامل بازرگانی شعبانی، علاوه بر صادرات، در بازار داخل نیز، از موفق ترین افراد در فروش لوله و لوازم بهداشتی، تجهیزات آشپزخانه، کاشی و سرامیک بوده، نمایشگاه و فروشگاهش در بلوار طوس، یکی از بزرگترین و کاملترین نمایشگاه های مصالح ساختمانی است، که به دلیل عرضه کالای مناسب، خریداران زیادی را به خود جلب نموده است. شعبانی، مسئول اتحادیه لوله و لوازم بهداشتی ساختمان مشهد مقدس نیز می باشد.

او در افغانستان و در روزهای سخت حاکمیت طالبان، بر عکس بسیاری از صادرکنندگان، همچنان به فعالیت ادامه داد و حتی علی رغم خطرات فراوان، سفرهائی به منظور حفظ و توسعه سهم محصولات ایرانی، به آن کشور داشت. علی اصغر شعبانی عضو فعال اتاق مشترک ایران- افغانستان، اتحادیه صادرکنندگان، اتاق بازرگانی ایران و چین و .... نیز می باشد و در یک کلام فردی توانمند، خستگی ناپذیر، دقیق و خوشنام است که می تواند با توسعه فعالیتهایش، به چهره ای ماندگار در بازاریابی و صادرات استان، تبدیل گردد. شعبانی، مشکلات اصلی صادرکنندگان را تعهدات ارزی، تغییرات مداوم قوانین صادراتی و بخشنامه های گمرکی، و کمبود واگن اعلام می نماید و لکن با اعتقاد قلبی به امداد الهی و تلاش و پشتکار شخصی، بیش از گذشته به صادرات نوین، برندسازی، تبلیغات، بسته بندی و شبکه مویرگی در بازارهای هدف، می اندیشد و در این مسیر با سرعت و دقت، گام بر می دارد. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی