بانک اطلاعات مشاغل ساختمان افغان بنا

اطلاعات مورد نیاز برای هموطنان افغانستانی ساکن در ایران

بانک اطلاعات مشاغل ساختمان افغان بنا

اطلاعات مورد نیاز برای هموطنان افغانستانی ساکن در ایران

این وبلاگ با همکاری جمعی از مهندسان ساخت و ساز افغانستانی که ساکن در ایران هستند ساخته شده است.
به زودی اطلاعات مفید و ارزنده ای درباره ایران، افغانستان و مشاغل و اقامت در این کشورها درج خواهد شد

آخرین مطالب

آذر سدید تبریز

چهارشنبه, ۳۱ می ۲۰۱۷، ۰۲:۳۳ ق.ظ

مدیر مسئول: صمد پوراسمعیل

ایران - آذربایجان شرقی - تبریز، خ. فارابی(چایکنار شمالی) مابین پل قاری و منصور، ساختمان مهر، طبقه سوم، پلاک 8

تلفن های تماس:

041 35255454

041 35252727

041 35255335

کد پستی: 5139986891

وبسایت: http://azarsadid.com

پیمانکاری و مهندسی و نقشه، بررسی و تهیه طرح و نقشه و نظارت بر عملیات ساختمانی، شهرسازی، راه سازی، آپارتمان سازی، ایجاد شهرک برای بخش خصوصی و دولتی

نظرات  (۱)

۲۳ جولای ۱۹ ، ۰۳:۳۰ رضا عهدی افشرد
سلام آقای مهندس پور اسماعیل خوبی ، امیدوارم که همیشه خوب بوده باشی ، من حدود16 ساله که شما را ندیده ام خیلی دلم میخواد ولی شما خاطره خوشی ازم نداری ، من شما را رنجوده ام ، ولی در عوض من همیشه ازت یاد و تعریف میکنم برای خانواده ام ، برای هم محله هام ، خلاصه ، شما افتخار محله ای ،  روزگاره دیگه ... یه روزی میخوام بیام از نزدیک ببینم ات ، به خانواده سلام برسون ، ممنون ازت ، رضا عهدی افشرد 09398536546

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی